FAQ

 

Για τους Χρηστες

Τρόπος Λειτουργίας

  1. Τι είναι το e-Reserve;

    Το e-Reserve σας δίνει την δυνατότητα να βρείτε τον χώρο στον οποίο επιθυμείτε να διασκεδάσετε και να κάνετε online κράτηση σε αυτόν. Επιπλέον μπορείτε να ανακαλύψετε όλα τα νέα στέκια και να ενημερωθείτε για τα event της πόλης.

    Οι υπηρεσίες μας είναι διαθέσιμες δωρεάν, χωρίς τηλέφωνο και δίχως υποχρεωτική εγγραφή για τους χρήστες μας.

  2. Γιατί να κάνω online κράτηση;
    • Γιατί γίνεται εύκολα, γρήγορα και χωρίς τηλέφωνο.
    • Γιατί μπορείτε να επωφεληθείτε από τις μοναδικές Προσφορές και εκπτώσεις που προσφέρουμε αποκλειστικά για εσάς.
    • Γιατί συνήθως λαμβάνετε πιο «προσεγμένη» εξυπηρέτηση χάρη στη δυνατότητα κριτικής μετά την κράτηση.

  3. Πως κάνω μια Κράτηση;

    Πάρα πολύ απλά.
    • Επιλέγετε το πεδίο ‘’Κράτηση’’ στο profile του χώρου που επιθυμείτε να διασκεδάσετε και συμπληρώνεται τα στοιχεία σας στην φόρμα κράτησης.
    • Διαβάζετε και εφόσον αποδέχεστε τους όρους χρήσης επιβεβαιώνετε την κράτηση σας.
    • Για την πορεία της κράτησης η e-Reserve σας στέλνει άμεσα ένα απαντητικό μήνυμα στο κινητό και το email που δώσατε.

  4. Πως παίρνω την Προσφορά;

    Πάρα πολύ απλά: Επιλέγοντας την προσφορά στο Profile του χώρου που σε ενδιαφέρει και συμπληρώνοντας τα στοιχεία σου στην σχετική ‘’φόρμα κράτησης’’ περνάμε αυτόματα την προσφορά που επέλεξες στην κράτηση σου.

    Προσοχή: Οι προσφορές ενός καταστήματος μπορεί να είναι περισσότερες από μια. Σιγουρευτείτε ότι επιλέξατε αυτήν που θέλατε.

  5. Όταν κάνω μια κράτηση χρειάζεται να περιμένω για επιβεβαίωση;

    Όχι δεν είναι απαραίτητο να περιμένετε στον υπολογιστή σας. Όταν πραγματοποιείται μια κράτηση η e-Reserve σας στέλνει άμεσα ένα απαντητικό μήνυμα στο κινητό και το email που δώσατε.

  6. Ωράριο Λειτουργίας

    Το Ωράριο Λειτουργίας των online κρατήσεων είναι καθημερινά από τις 9:00 έως τις 00:00. Προσοχή! Κάθε προφίλ ενδέχεται να έχει το δικό του ξεχωριστό ωράριο για τις κρατήσεις. Το ωράριο κρατήσεων για κάθε χώρο αναγράφεται στις πληροφορίες του προφίλ.

 

Διαχείριση Κρατήσεων

  1. Πώς ακυρώνω την κράτησή μου;

    Η ακύρωση μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή και χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση.

    Στην περίπτωση που αλλάξετε το πρόγραμμα σας συνιστούμε να ακυρώνετε πάντοτε την κράτησή σας καθώς υπάρχουν κυρώσεις σύμφωνα με τους όρους και την πολιτική χρήσης, οι οποίες οδηγούν σε απαγόρευση μελλοντικής χρήσης των υπηρεσιών μας.

    Οι συνεργάτες μας δεσμεύουν πόρους για εσάς και είναι κρίμα να μην μπορούν να διαθέσουν το τραπέζι σας αλλού.

     

  2. Ποιες ώρες και μέρες μπορώ να κάνω κράτηση;

    Οι υπηρεσίες μας είναι διαθέσιμες όλες τις ημέρες του χρόνου, από τις 9:00πμ έως και τις 12:00πμ.


  3. Θέλω να κάνω κράτηση αλλά δεν υπάρχει online διαθεσιμότητα. Τι μπορώ να κάνω;

    Υπάρχει το ενδεχόμενο, ορισμένες φορές, σε κάποια από τα profile να μην είναι επιλέξιμη η επιλογή ‘’Κράτηση’’ και ‘’Προσφορά’’ ή να μην σας δίνεται η δυνατότητα να κάνετε κράτηση την ημερομηνία/ώρα που επιλέξατε. Αυτό μπορεί να συμβαίνει για τους εξής λόγους

    • Δεν υπάρχει διαθεσιμότητα λόγω πληρότητας.
    • Ο χώρος παραμένει κλειστός για κάποιο διάστημα.

Σε αυτή την περίπτωση σας προτείνουμε να αναζητήσετε εναλλακτικές λύσεις μέσω του e-Reserve και να διασκεδάσετε ανακαλύπτοντας νέα στέκια.

 

4. Πώς κάνω κριτική σε ένα Profile (Εναλλακτικά σε ένα χώρο);

Για να κάνετε κριτική και να βαθμολογήσετε το profile κάποιου χώρου θα πρέπει πρώτα να γίνεται μέλος του e-Reserve.

Στη συνέχεια επιλέγεται το πεδίο ‘’Δημοσίευση Κριτικής’’ (κάτω δεξιά στο profile που επιθυμείτε) και αποστέλλεται την κριτική και την βαθμολογία σας.

 

Προβλήματα με την Κράτηση

  • Δεν μου έδωσαν την προσφορά που επέλεξα. Τι θα κάνετε γι’ αυτό;

    Αυτό είναι κάτι που συμβαίνει εξαιρετικά σπάνια. Στην περίπτωση όμως που κάποιος υπάλληλος του καταστήματος δεν έχει ενημερωθεί σωστά η ξέχασε ότι η κράτηση έγινε μέσω του e-Reserve, σας προτείνουμε αρχικά να υπενθυμίσετε τον υπάλληλο σχετικά με την προσφορά της κράτησης και εφόσον δεν διευθετηθεί το ζήτημα να ενημερώσετε εμάς στέλνοντας email.

    Στην περίπτωση που άτυπα η προσφορά δεν αποδόθηκε στο λογαριασμό σας η e-Reserve θα προχωρήσει στις συμφωνηθέντες κυρώσεις (σύμφωνα με τους Όρους και την Πολιτική  συνεργασίας).

Τηλεφωνικό ενδιαφέρον για κράτηση

  • Μπορώ να κάνω την κράτηση τηλεφωνικά;

    Όχι, δεν δίνεται η δυνατότητα τηλεφωνικής κράτησης μέσω του e-Reserve.

Event+

  • Πως μπορώ να δημιουργήσω το δικό μου event για τα γενέθλια/γιορτή/ορκωμοσία/bachelor μου;

    Πάρα πολύ απλά: 
    • Επιλέγετε στο κεντρικό μενού το πεδίο event και την επιλογή event+, για να δείτε όλους τους χώρους που διαθέτουν το event+
    • Αναζητήστε τον χώρο που επιθυμείτε
    • Συμπληρώνετε την φόρμα δημιουργίας event+ με τη συγκεκριμένη έκπτωση επί της τελικής τιμής
    • Αποδέχεστε τους όρους και αποστέλλεται το αίτημα σας σε εμάς.
    • Αφού πρώτα έρθουμε σε επαφή με τον χώρο που σας ενδιαφέρει και σας ενημερώνουμε μέσω μηνύματος στο κινητό και το email σας για την εξέλιξη του αιτήματος σας.

 

Για τις Επιχειρησεις

Γενικά

  • Ενδιαφέρομαι για εγγραφή στο e-Reserve. Πώς θα μάθω περισσότερες πληροφορίες;

    Η προβολή της επιχείρησης σας στο e-Reserve.gr είναι εντελώς δωρεάν, χωρίς συνδρομές και χρεώσεις εγγραφής. Η μόνη χρέωση που υπάρχει είναι ένα ποσό της τάξης των 0.35 ευρώ ανά άτομο για κάθε κράτηση. Δεν υπάρχει καμία άλλη χρέωση ενώ οι ακυρώσεις και τα άτομα που δεν ήρθαν σε κάποια κράτηση δεν χρεώνονται.

    Για την δημιουργία του δικού σας Profile στο e-Reserve, στείλτε μας τα στοιχεία της επιχείρησης σας συμπληρώνοντας την σχετική φόρμα στο πεδίο ‘’Για Επιχειρήσεις’’ που βρίσκεται πάνω από το κεντρικό menu.

    Όταν λάβουμε τα στοιχεία σας θα φροντίσουμε άμεσα να έρθουμε σε επικοινωνία με σκοπό να ορίσουμε ένα ραντεβού και να εξετάσουμε το ενδεχόμενο συνεργασίας.

Γενικά – Profile

  • Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα Profile;

    Η δημιουργία του profile για τον χώρο σας γίνεται από εμάς και πραγματοποιείται κατά την διάρκεια του ραντεβού που κάνουμε με εσάς κατά την εγγραφή σας.

Προβλήματα με Κρατήσεις

  • Μια συγκεκριμένη κράτηση δεν ήρθε ποτέ. Τι πρέπει να κάνω;

    Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2310 314 636 (καθημερινά 09:00–00:00 με αστική χρέωση) και πείτε μας τα στοιχεία της κράτησης προκειμένου να αλλάξουμε την κατάστασή της σε “δεν ήρθε” ή “ακυρωμένη”. Για αυτή την κράτηση δε θα υπάρξει καμία χρέωση.

    Το e-Reserve σας στέλνει μηνιαία αναφορά των κρατήσεων σας ώστε να έχετε εποπτική εικόνα τους για τον μήνα που πέρασε.

    Επιπλέον θα σας αποστέλλεται και μια αναφορά κρατήσεων προς τιμολόγηση, η οποία περιέχει τα στοιχεία κρατήσεων που αφορούν στο προς έκδοση τιμολόγιο. Σε περίπτωση αμφισβήτησης των στοιχείων των Αναφορών μπορείτε να μας καλέσετε στο εξής τηλέφωνο 2310 314 636.

Newsletter

Κάνε εγγραφή στο ereserve.gr και γίνε ο πρώτος που θα μάθει για τις καταπληκτικές προσφορές μας.






Σχετικά με το ereserve.gr

Η διαδικτυακή πλατφόρμα e-Reserve δίνει για πρώτη φορά την δυνατότητα στους χρήστες της να πραγματοποιήσουν online κράτηση στον χώρο που επιθυμούν να διασκεδάσουν.

Αναζητήστε καινούρια μαγαζιά και ενημερωθείτε για τα event της πόλης. Κάντε online κράτηση, εύκολα, γρήγορα και επωφεληθείτε από τις μοναδικές μας προσφορές.

Επικοινωνήστε μαζί μας

sample+30 2310 314 636

 

sampleinfo@ereserve.gr

 

         Μαρτίου 100
         Θεσσαλονίκη

Επισκεψιμότητα

1.png8.png8.png5.png2.png0.png
Σήμερα112
Εχθές200
Εβδομαδιαία312
Μηνιαία2344
Συνολικά188520

2017-12-12