Blog

7 ΧΡΟΝΙΑ 90 ΜΟΙΡΕΣ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΥΘΥΜΗ (TXC)

Αξιολόγηση Χρήστη: 5 / 5

Αστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια ΕνεργάΑστέρια Ενεργά
 

7 ΧΡΟΝΙΑ 90 ΜΟΙΡΕΣ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΥΘΥΜΗ

Tην Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου οι 90 ΜΟΙΡΕΣ γιόρτασαν τα 7 χρόνια λειτουργίας τους με καλεσμένο τον Ευθύμη από τους TXC στο μικρόφωνο και τον Κοινό θνητό στα decks υποσχόμενοι ένα hip hop πάρτυ μέχρι το πρωί , με άφθονο αλκοόλ και ψητούς μεζέδες κέρασμα!


Ο Σάκης και ο Γρηγόρης από το ereserve.gr βρέθηκαν εκεί, να ακούσουν μουσική, να πιουν την μπύρα τους αλλά και να πουν δύο κουβέντες με τον Ευθύμη πριν πιάσει το μικρόφωνο. Βγήκανε έξω από το μαγαζί για να ακούγονται, αράξανε σε ένα μικρό τραπεζάκι και μετά τις κλασσικές συστάσεις, ο Γρηγόρης πατάει το rec και ο Ευθύμης δίνει το έναυσμα για την έναρξη.

 

 

 

 

ΕΥΘΥΜΗΣ. Ένα δύο-ένα δύο. Ευθύμης στην Θεσσαλονίκη, ζωντανά στις 90 ΜΟΙΡΕΣ, η ημερομηνία είναι 19/12 , αποχαιρετάμε το 2016. Είμαι εδώ με ereserve.gr και το ζούμε στα στενά της Θεσσαλονίκης. Για να ακούσω, τι έχετε να ρωτήσετε.


ΓΡΗΓΟΡΗΣ. Τι σημαίνει η μουσική για σένα, γενικά, αλλά και πιο συγκεκριμένα το χιπ χοπ?


ΕΥΘΥΜΗΣ. Είναι όχημα. Σίγουρα είναι όχημα το οποίο θέλεις να το καβαλήσεις. Θέλεις οπωσδήποτε μέσα από αυτό να επικοινωνήσεις και να εκφράσεις. Δε νομίζω ότι έχω να πω τίποτα διαφορετικό από ότι ένας οποισδήποτε καλλιτέχνης έχει να πει πάνω σε αυτό. Είναι ένα όχημα που θέλεις να μπεις μέσα, να το οδηγήσεις όσο θα σε οδηγήσει κι αυτό . Είναι ένα αλισβερίσι, ένα πάρε δώσε το οποίο σε τραβάει. Αυτό το πράγμα. Είναι ένα μέσο έκφρασης συναισθημάτων, είναι ένα μέσο γνωριμίας με τον κόσμο, και να γνωρίσεις εσύ τον κόσμο αλλά και να σε γνωρίσει ο κόσμος. Πιστεύω ότι κάθε καλλιτέχνης ο οποίος σέβεται τον εαυτό του, τη μουσική του και το κοινό που τον ακούει, γιατί αυτά πάνε μαζί, δεν θα έχει διαφορετική απάντηση να δώσει πάνω σε αυτό.

 


ΓΡΗΓΟΡΗΣ. Πως βλέπεις το χιπ χοπ στην Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια και γενικά τη νέα εναλλακτική μουσική σκηνή? Τα νέα πράγματα που γίνονται στον χώρο.


ΕΥΘΥΜΗΣ. Είναι πάρα πολύ ωραία. Πάρα πολύ ωραία. Μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση η electronica σκηνή της Ελλάδας, είναι πάρα πολύ δυνατή, με ήχο που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από το εξωτερικό, παρότι είναι ένας ήχος που έρχεται από το εξωτερικό, κυρίως από την Ευρώπη και προσπαθούμε εμείς να το αντιγράψουμε. Υπάρχει πλέον μια σκηνή η οποία συμβαδίζει με τις εξελίξεις τις παγκόσμιες κι έχει πολύ ωραία πράγματα να δώσει. Το χιπ χοπ είναι κι αυτό στα ίδια χνάρια και συμβαδίζει με το χιπ χοπ του εξωτερικού και στα καλά του και στα κακά του. Υπάρχει μεγάλη underground σκηνή, παρακολουθώ πολύ την underground σκηνή, στην Αθήνα περισσότερο και όλο ξεπετάγονται άνθρωποι οι οποίοι είναι αξιόλογοι. Βέβαια είναι πάρα πολύ δύσκολη η κατάσταση που ζούμε, οικονομική κυρίως, ώστε να επιβιώσουνε τόσο μικρές σπίθες δημιουργικότητας.

 


ΓΡΗΓΟΡΗΣ. Ποιά είναι η μουσική δράση σου αυτό τον καιρό και τι σχέδια έχεις για το μέλλον? Είτε άμεσο, είτε μακρινό.


ΕΥΘΥΜΗΣ. Θα σου πω πως δουλεύω κι αυτό φαίνεται στην ιστορία που υπάρχει μέχρι στιγμής. Δουλεύω πάρα πολύ με το μυαλό μου και τον εαυτό μου και όταν συσσωρευτούνε πολλά τότε έιναι που μπαίνω σε παραγωγική διαδικασία. Η δημιουργική διαδικασία είναι συνεχής, αλλά η παραγωγική διαδικασία γίνεται μια φορά στο τόσο όταν υπάρχει πολύ και καλό υλικό για να δουλέψω. Κατα τ'άλλα η δημιουργία δε σταματάει ποτέ, από το πρωι που ξυπνάς μέχρι το βράδυ που θα πέσεις για ύπνο ή ανάποδα! Συνέχεια είσαι με το μυαλό στο τι καινούριο μπορώ να βγάλω, τι καινούριο μπορώ να δώσω και πόσο καλά μπορώ να το κάνω αυτό. Βέβαια αυτή η στιγμή που πρέπει να μπείς στο στούντιο και από το μυαλό σου, από τη σκέψη σου να γίνει πραγματικός ήχος και μουσική, εκεί όπως σου είπα και πριν για τις οικονομικές δυσκολίες που υπάρχουνε, υπάρχει ένα "bottleneck effect". Κάτι που στενεύει και πρέπει να canalιζάρεις κάπως για να το βρεις. Αλλά γενικά η δημιουργική διαδικασία δε σταματάει ποτέ, άσχετα αν η παραγωγή της μουσικής μπορεί να μένει πίσω. Σε αυτή τη φάση είμαι τώρα, έχω ένα concept, ένα θέμα για τον επόμενο δίσκο στο κεφάλι μου, θέλω να είναι πιο μικρός, πιο συνεκτικός, αλλά πιο συνεκτικός και με την άλλη άποψη. Θα είναι ολοκληρωμένος πάνω σε ένα θέμα συγκεκριμένο, το έχω συζητήσει με κάποιους συνεργάτες μου κι είμαστε στα σκαριά του να ξεκινήσουμε να δουλεύουμε σε επίπεδο home studio ακόμα, πρόβας εσωτερικής.

 


ΣΑΚΗΣ. Έχει τύχει ποτέ να γράψεις κάτι με το ζόρι, σε χρονικά πλαίσια, για κάποιο λόγο και σε πείραξε αυτό?


ΕΥΘΥΜΗΣ. Κόιταξε, όχι από το μηδέν. Ναι, πολύ κοντά σε ημερομηνία παράδοσης, σε deadline, κάποια πράγματα που ίσως να τα έχεις αφήσει λίγο πιο φλου, νταξει θα το βρούμε πως θα γίνει, την τελευταία στιγμή. Δεν είναι ότι το δημιουργείς από το μηδέν, έχεις βρει την καλύτερη εναλλακτική που έχεις εκείνη τη στιγμή, μπορεί να μην είναι 100%, να είναι 98% το κομμάτι αυτό που θέλεις και μένεις εκεί. Στο αν με πείραξε, από την μία σε πειράζει που δεν βρήκες μία λέξη που σου έλειπε, απ' την άλλη δε μπορείς να έχεις και για πάντα το κομμάτι στο κεφάλι σου στο 99% έτοιμο να το σερβίρεις και να του λείπει ξέρω γω μια τελευταία πινελιά. Αδικείς και το κομμάτι. Από το μηδέν να πω οτι έχω γράψει κάτι εξ αρχής, και με το ζόρι ποτέ. Αλλά ναι, μια τελευταία λεπτομέρεια που θα ήθελα να τη δουλέψω παραπάνω, καμιά φορά δεν τη δουλεύω. Σπανίως, αλλά συμβαίνει.

 

ΣΑΚΗΣ. Παλαιότερα συνέβαινε αυτό και τώρα έχει αλλάξει, ή ανάποδα?


ΕΥΘΥΜΗΣ. Πιο παλιά είχα περισσότερα deadline, τώρα δεν έχω. Απλά κάποια στιγμή αυτό που θέλεις να ολοκληρώσεις, τελειώνεις αν το σκέφτεσαι. Δε θα πω βαριέσαι. Θα πω ότι ΟΚ, έστυψα το κεφάλι μου όσο πάει, εκεί κατέληξα, μπορεί να μην είναι το 100%, είναι το 99, ΟΚ, είναι αυτό που θες να πεις στο κάτω κάτω, ας έχει κάποια δευτερεύοντα ελαττώματα, ρυθμικά ξέρω εγώ. Ο κόσμος δεν πρόκειται ποτέ να ξέρει για ένα συγκεκριμένο σημείο του κομματιού οτι μπορεί να το φανταζόσουν κάπως διαφορετικά. Ότι και να του δώσεις αυτό είναι που θα σε αγαπήσει ή θα σε μισήσει, δεν υπάρχουν δυο διαφορετικά, παράλληλα, υποθετικά σύμπαντα, στα οποία στο ένα έγραψες έτσι και στο άλλο έγραψες αλλιώς, για να μπορείς να συγκρίνεις το πριν και το μετά. Είναι ένα και αυτό. Και πιστεύω αυτά είναι δευτερεύουσας σημασίας, μια-δυο λέξεις είναι δευτερεύουσας σημασίας, μεγαλύτερη σημασία έχει η προσωπικότητα που δείχνεις πάνω στα κομμάτια σου κι αυτό που συλλαμβάνει ο ακροατής σαν σύνολο, δε νομίζω οτι κρεμιέται τόσο πολύ από την λεπτομέρεια.

 


ΓΡΗΓΟΡΗΣ. Ο νέος δίσκος, στα κοντά? Ή έχει δρόμο?


ΕΥΘΥΜΗΣ. Δεν το ξέρω αυτό. Αν και θα είναι μικρός ο επόμενος δίσκος , δε νομίζω ότι θα είναι και πολύ κοντά. Δηλαδή ίσως σε άλλους να έπαιρνε 6 μήνες, εμένα δε θα μου πάρει τόσο. Θα ήθελα να τον έχω έτοιμο την άνοιξη, αλλά μπορεί να τον έχω τον Σεπτέμβρη, μπορεί να τον έχω του χρόνου τέτοιο καιρό. Δεν έχω ιδέα. Δεν έχω ιδέα πραγματικά! Αν λειτουργούσα με σύστημα και πρόγραμμα πιστεύω θα ήμουν ένας τελείως διαφορετικός άνθρωπος!

 


ΓΡΗΓΟΡΗΣ. Το μόνο σίγουρο! Όλοι μας, όχι μόνο εσύ. Κάποιες φορές και τα δύο χρειάζονται, και το πρόγραμμα και η ελευθερία, έτσι δεν είναι?


ΕΥΘΥΜΗΣ. Ναι, όχι όμως στην δημιουργία. Στην παραγωγή της μουσικής ναι. 'Οταν έχεις δημιουργήσει στο μυαλό σου ένα πίνακα, ωραίο είναι να μπεις και να τον πραγματοποιήσεις. Όταν όμως είσαι ακόμα σε διαδικασία επεξεργασίας του περιεχομένου της όλης εικόνας, καλό είναι να μη βιάζεσαι.

 


ΓΡΗΓΟΡΗΣ. Με αφορμή το event εδω στις 90 μοίρες, γενικά πως σου φαίνεται η Θεσσαλονίκη, η ζωή, η διασκέδαση? Έρχεσαι συχνα?


ΕΥΘΥΜΗΣ. Θεσσαλονίκη έρχομαι συχνά, ναι. Πιστεύω σε σχέση με τον μέσο Αθηναίο έρχομαι πολύ συχνά.

 


ΓΡΗΓΟΡΗΣ. Οι Αθηναίοι γενικά δεν την προτιμάν την Θεσσαλονίκη συχνά.


ΕΥΘΥΜΗΣ. Κοίτα, η Θεσσαλονίκη είναι μικρή πόλη. Αυτό έχει και τα καλά του, έχει και τα κακά του. Δεν έχω να πω κάτι παραπάνω από οτι γνωρίζει ο μέσος Θεσσαλονικιός ο οποίος βγαίνει από το σπίτι του, βγαίνει από το καβούκι του και βλέπει τον κόσμο έξω και τη νύχτα. Υπάρχουν πολύ ωραία πράγματα, υπάρχουν μικρές φάσεις , μικρά σκηνικά σαν κι αυτό που κάνει εδώ ο Βαγγέλης στις 90 ΜΟΙΡΕΣ, τα οποία μπορεί εύκολα ο κόσμος της Θεσσαλονίκης να τα στηρίξει. Από κει και πέρα, δεν υπάρχει τόσο πολύς κόσμος ώστε τέτοια event να θεριέψουνε και να γίνει κάτι φοβερό και τρομερό. Πάντως είναι πολύ ωραίο, κι εδώ έρχομαι στο γιατί λέω οτι η Θεσσαλνίκη είναι μικρή πόλη, στο γεγονός οτι κάποια φεστιβαλ, σαν αυτό που έγινε, το Street Μode Festival, αυτά τα event έχουν μέγεθος και βαρύτητα για την σκηνή της Θεσσαλονίκης. Στην Αθήνα ίσως να περνούσαν πιο απαρατήρητα. Κι αυτό έχει να κάνει με το ότι κάποια event, κάποια δρώμενα που γίνονται μπορούν πιο έυκολα να στηριχτούν σε μια πιο μικρή σκηνή, αλλά δυσκολεύονται να κάνουν το παραπάνω βήμα. Αυτό είναι πάρα πολύ ωραίο, κατά τη γνώμη μου. Είναι πολύ ωραίο να μπορούμε να κρατάμε την διασκέδαση μας σε ανθρώπινα επίπεδα. Δε χρειάζεται να ξεφεύγουμε στα τεράστια φεστιβάλ των δεκάδων χιλιάδων ανθρώπων. Αυτό βέβαια έχει και το αρνητικό, οτι δε μπορούμε να αγοράσουμε μεγάλα ονόματα του εξωτερικού να τα φέρουμε στην Ελλάδα σε αυτά τα φεστιβάλ, αλλά πιστεύω οτι κρατιέται σε ένα πιο ανθρώπινο επίπεδο, που πηγαίνεις σε ένα φεστιβάλ, σε ένα event κι έχεις κάποιους γνωστούς, δεν είσαι σε μια λαοθάλασσα. Πιστεύω είναι ένας άλλος τύπος διασκέδασης που δεν τον έχουμε γνωρίσει στην Ελλάδα. Εδώ έχουμε συνηθίσει περισσότερο το κουτούκι και το ρεμπετάδικο, περισσότερο μια προσωπική επαφή και η Θεσσαλονίκη το έχει αυτό. Για αυτό μπορεί και έχει πολλά και διαφορετικά πρόσωπα. Ενώ στην Αθήνα για να επιβιώσει κάτι πρέπει να είναι μεγαλύτερο και πολλές φορές για να μεγαλώσει αρχίζει κι έρχεται σε επαφή με πιο mainstream μονοπάτια και αλλοιώνει τον χαρακτήρα του.

 


ΣΑΚΗΣ. Επόμενα live?


EYΘΥΜΗΣ. Επόμενα live, δεν έχω κανονίσει τίποτα! Όπως και πριν βγάλω την "Εκδοχή Ε", άργησα πάρα πολύ, για κάνα δυο χρόνια περίπου δεν έμφανίστηκα live. Πιστεύω οτι πάλι θα μπω σιγά σιγά σε μια φάση πιο κλειστή. Εντάξει νομίζω οτι ενάμισο χρόνο που έχω περιοδεύσει με την "Εκδοχή Ε", ο κόσμος την έχει γνωρίσει. Ίσως κάπου στην Αθήνα κάνω κάποια εμφάνιση, σε κάποιο φεστιβάλ αν μου γίνει πρόταση, να βγω να παίξω μισή-μία ώρα, αλλά όχι αυτά τα event που έκλεινα, με δικά μου live σε όλη την Eλλάδα, νομίζω αυτό το πράγμα θα παραγκωνιστεί κάπως, να πάει να μπει λίγο στο στούντιο η φάση.

 

ΓΡΗΓΟΡΗΣ. Ένα δικό σου μήνυμα στον κόσμο, για τις γιορτές και γενικά για την κατάσταση στην Ελλάδα?


ΕΥΘΥΜΗΣ. Αγάπη, υγεία κι ευτυχία, 365 μέρες τον χρόνο, όχι μόνο στις γιορτές. Δοτικότητα, αλληλεγγύη, 365 μέρες τον χρόνο. Ευκαιρία με τις γιορτές να το πούμε αλλά να μην περιμένουμε τις επόμενες γιορτές για να το εκφράσουμε.

Newsletter

Κάνε εγγραφή στο ereserve.gr και γίνε ο πρώτος που θα μάθει για τις καταπληκτικές προσφορές μας.






Σχετικά με το ereserve.gr

Η διαδικτυακή πλατφόρμα e-Reserve δίνει για πρώτη φορά την δυνατότητα στους χρήστες της να πραγματοποιήσουν online κράτηση στον χώρο που επιθυμούν να διασκεδάσουν.

Αναζητήστε καινούρια μαγαζιά και ενημερωθείτε για τα event της πόλης. Κάντε online κράτηση, εύκολα, γρήγορα και επωφεληθείτε από τις μοναδικές μας προσφορές.

Επικοινωνήστε μαζί μας

sample+30 2310 314 636

 

sampleinfo@ereserve.gr

 

         Μαρτίου 100
         Θεσσαλονίκη

Επισκεψιμότητα

1.png9.png9.png4.png1.png0.png
Σήμερα84
Εχθές100
Εβδομαδιαία289
Μηνιαία3612
Συνολικά199410

2018-02-21